miercuri, 13 octombrie 2010

Romulus - Latina noua pe intelesul tuturor

Uitasem de reclama asta...De cand am vazut-o am vrut s-o pun pe blog, dar am tot amanat. Vad ca toate reclamele romanesti la bauturi spirtoase (rom, vodka, coniac, etc) prezinta oameni simpli. Probabil asta este publicul tinta.
Reclamele mi se par reusite si amuzante. Asteptam si alte reclame :D.


"Ce e ma cu tine?"
"Deci...eu avansam cu vaca in directie domiciliera, cand ne-am trezit incercuiti de un viespe care are intentii criminale, perturbandu-i traiectoria, aceasta s-a asezat prin intepare fix pe spatele animalului,ierbivora introdusa in excitament m-a confuzat echilibristic si m-a tarat pana aici in repetate contacte cu solul...
"Deci iti dau un Romulus."
"ABSOLUT!!!"
"Daca vrei sa te simti bine, ia un Romulus cu tine, ia un Romulus cu tine..."
"Latina noua, pe intelesul tuturor."

Niciun comentariu: