duminică, 31 octombrie 2010

Reclama - Los Injectores Efix (Concert la injectoare)

Reclama - Los Injectores efix (Concert la injectoare)
O noua reclama romaneasca isi face aparitia. Desi nu este un simplu spot de cateva secunde, va recomand sa-l vedeti pe tot... Este foarte haios si original. Felicitari actorilor si regizorului si il felicit si pe cel cu ideea. Bravo!

"Hai noroc, salut baietii, ce faceti?" "Buna ziua"
"Aaa..am si eu.." "Laurentiu du-te si ia-mi si mie un iaurt de baut" "Aa..am si eu la dumneavoastra" "Laurentiu, fara grasime" "Am lasat si eu o masina la dumneavoastra aici si" "Care?" "Am una de scrie pe spate, mi-a scris varamiu Marcel Ned 4 stel, nu stiu exact" "Care?" "Are un trandafir in schimbatorul de"
"Aaha, aia alba" "Asa, e gata?" "Da" "Bun si ati curatat si injectoare, tot?"
"Cu ce alimentati?" "Ce legatura are?" "Cu ce alimentati?" "Cu asta zi, Efix" "Efex"
"Efix" "Efex" "Pai ati vazut? Sunt curate injectoarele." "Cum sa fie curate? Ultima oara scotea fum masina aia si am nevoie de ea ca de painea calda " "Pai de ce nu va luati o paine calda? Laurentiu, ia si o paine calda" "Haideti va rog eu frumos, chiar nu am chef de glume" "Domne sunt curate, poti sa canti la ele"
"Haideti va rog eu frumos, fara glume" "Domne, poti sa canti la ele"
"Deci eu chiar n-am chef de glume" "Demonstratie?" "Hai serios acuma, eu nu am venit cu" "Nae, ia baga ma masina aia alba" "Care?" "Aia de a scris varasu Ned 4 sted"
"Care?" "Aia ma cu trandafirul in care schimbator" "Care? Aia alba da? "
"Aia alba ma da. Injector da?" "Te-am vazut dupa motor, curatai un injector. Dar de ce le cureti frate? Nu te uiti ca sunt curate..." "Daca vrei sa vezi cum arata un injector, ia o cheie de 14 si il scoti din motor. Cand te uiti la ele cat sunt de curate, eu ii dau la cheie si te dau pe spate" "Ati inteles? Poti sa canti la ele. Da? Rupt de realitate pe bancheta din spate, stau si visez la injectoare curate cu Efix. Nu implica niciun risc, crede-ma pe cuvant, nu e compromis."


Niciun comentariu: